Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Ilse Evers - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Ilse Evers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Ilse Evers

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 Januari 2014 | Nederland, Valkenswaard

Na het lange wachten is het is eindelijk bijna zo ver... Zaterdag vertrekken we voor 4 maanden naar Suriname. We gaan ervaring op doen in het ziekenhuis in Nieuw Nickerie en kennis maken met de cultuur van Suriname. We hebben er zin in!!

• 30 Januari 2014 - 15:17

Anita Van Der Grinten:

Hoi Ilse,

Spannend hoor en errug stoer! Zet je beste beentje voor en let goed op jezlef (gut, ik lijk je moeder zeker wel??!!)

Groetjes
    Anita

• 31 Januari 2014 - 21:05

Fam.Evers:

Hey Ilse, nog 1 nachtje slapen in dit koude kikkerlandje en dan vertrek je naar de andere kant van de wereld. Goeie reis en maak er iets moois van. Leuk dat we je kunnen volgen. Liefs van Frank, Marjon, Fleur en Luuk xxx

• 01 Februari 2014 - 12:16

Oma Wijnen:

Hallo Ilse, vanmorgen heb ik je al gevolgd in mijn gedachten. 07.30-- nu gaan ze op weg naar schiphol.(ja ik was toen al wakker). Hoelang zal het rijden zijn van Dommelen naar het vliegveld? Dan.... inchecken...
    wat zullen ze nu doen? Afscheid nemen.....en dan begint het avontuur. Nu ben je onderweg!! Succes!!

• 01 Februari 2014 - 15:18

Papa, Mama En Sanne:

Lieve Ilse,
    Vanochtend was het dan zo ver. Vroeg uit de veren, op naar Schiphol. Het avontuur waar je lange tijd naar uit hebt gekeken is begonnen. Na het inchecken van de bagage nog even samen wat gedronken. Dan het onvermijdelijke afscheid. Een laatste dikke knuffel en een zwaai, dan ga je samen met Renate en Anne het avontuur tegemoet. We wensen je heel veel plezier en we zien elkaar eind april in Suriname.
    Veel liefs, Papa, Mama en Sanne xxx